Veelgestelde vragen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Geen zorgen! Je kunt eenvoudig een nieuw wachtwoord instellen via:
👉 community.zoma-opleidingen.nl/login/?action=reset_pass

Hoe kan ik mijn gegevens en/of wachtwoord wijzigen?

• Je gebruikersnaam, voornaam en achternaam kun je aanpassen via het menu onder ‘Profiel’.
• Je wachtwoord wijzig je onder ‘Account’.

Hoe kan ik de e-mailmeldingen uitschakelen?

Je beheert zelf van welke meldingen je e-mails ontvangt.

  • Op desktop: Klik rechtsboven op je profielfoto > Account > Meldinginstellingen. Hier kun je aangeven waarvan je wel of geen meldingen wilt ontvangen.
  • Op mobiel: Vouw linksboven het menu uit en ga naar ‘Mijn account’. Selecteer de dropdown ‘Meldinginstellingen’ en geef hier je voorkeuren aan.

Vergeet niet om onderaan te klikken op ‘Wijzigingen opslaan’

Hoe kan ik de community app toevoegen aan mijn telefoon?

Android (Chrome)

  1. Lees deze instructies eerst goed door
  2. Open deze link in de Chrome-browser op je telefoon
  3. Tik rechtsboven op de drie puntjes (menu)
  4. Kies â€˜Toevoegen aan startscherm’
  5. Geef de app een naam (bijv. ‘ZoMa Community’) en tik op â€˜Toevoegen’
  6. De app staat nu op je beginscherm

iPhone (Safari)

  1. Lees deze instructies eerst goed door
  2. Open deze link in de Safari-browser op je iPhone
  3. Tik onderin op het deel-icoon (vierkantje met pijltje omhoog)
  4. Scroll omlaag en tik op â€˜Zet op beginscherm’
  5. Geef de app een naam (bijv. ‘ZoMa Community’) en tik op â€˜Voeg toe’
  6. De app staat nu op je beginscherm
Hoe werkt de gratis proefperiode?

Bij aanmelding laat je direct je betaalgegevens achter, maar het bedrag wordt pas na 3 dagen afgeschreven.

Wat gebeurt er na de proefperiode?

Na de 3 gratis dagen gaat je maand- of jaarabonnement automatisch in. Je hoeft niets extra’s te doen.

Ik volg een opleiding bij ZoMa. Moet ik dan betalen voor de Community?

Als je de opleiding Holistisch Therapeut, Spiritueel Coach of Frequency Shifter Training volgt, krijg je gratis toegang vanaf je eerste lesdag.

Wanneer zijn de live sessies?

De data van de maandelijkse healingsessies en masterclasses vind je in de agenda binnen de Community App.

Mag ik reclame maken of mijn diensten aanbieden in het forum?

In principe niet. Alleen in het forum ‘In de schijnwerpers’ mag je diensten delen, mits ze niet concurreren met de opleidingen van ZoMa.

Ik heb een vraag over een opleiding of training van ZoMa.

Voor alle vragen over opleidingen neem je contact op via: info@zoma-opleidingen.nl
Of bezoek de website: zoma-opleidingen.nl

Waar kan ik mijn facturen en abonnementsgegevens bekijken?

Je vindt al je factuurgegevens en lidmaatschapsinformatie via:
https://community.zoma-opleidingen.nl/gegevens-lidmaatschap/
Je bestelgeschiedenis bekijk je hier:
https://community.zoma-opleidingen.nl/gegevens-lidmaatschap/lidmaatschap-bestellingen/

Hoe kan ik mijn abonnement stopzetten?

Je kunt je abonnement op twee manieren annuleren:
• Via je profiel onder ‘Lidmaatschap’
• Of via deze link:
https://community.zoma-opleidingen.nl/gegevens-lidmaatschap/

Let op:
Wanneer je jouw abonnement annuleert, zeg je het per direct op.
Via de bovenstaande manieren kun je ook zien wanneer jouw abonnement afloopt. We raden je aan om net vóór de einddatum je abonnement te annuleren, zodat je nog volledig gebruik kunt maken van je toegang.

Het abonnement wordt beëindigd zonder enig recht op restitutie van de abonnementskosten.

Heb je een vraag maar staat deze hier niet bij?
Stuur dan een mail naar community@zoma-opleidingen.nl