Titel 2›Forums›Dagelijkse inspiratie›Het innerlijk weten›Reageer op: Het innerlijk weten
-
Ik ben nieuw hier in de app groep maar lees net dit berichtje en wil mijn verhaal wel delen.
Bij innerlijk weten en wat jullie omschrijven heb ik het gevoel dat ik altijd open sta voor alles en iedereen. Soms vraag ik mij nu wel eens af is dit mijn innerlijk weten of denk ik dat dit zo is. Voorbeeld: het sinterklaasfeest van het bedrijf waar mijn man toen voor werkte. Altijd was het gezellig maar dit jaar was en voelde het anders. De nieuwe baas had zich nog niet laten zien. Sinterklaas was al binnen ( en meestal is dat tegen einde van het feest) en toen zag mijn man zijn baas binnenkomen. Hij vertelde mij dat. Ik kijk naar die man en krijg het gevoel dat hij geen binding wil maken met zijn werknemers. Het eerste wat ik zij tegen mijn man was dit wordt de bezem door het bedrijf. Er moesten reorganisaties plaatsvinden bleek later. En mijn man zat ook bij die laatste lichting. Eerst geloofde mijn man mij niet tot de dag dat hij te horen kreeg dat hij niet langer meer nodig was. Toen vroeg hij hoe wist jij dat. Ik zij had zo’n voorgevoel. En zo heb ik dat vaker. Ook in mijn praktijk als reflexzone therapeut voel ik vaak aan wat cliënten nodig hebben. Soms handig maar soms neemt het denken dan over en wil ik het zeker weten. Dit vind ik dan wel lastig. Hoe weten jullie of het klopt wat je inerlijk weten je wil vertellen?